Prodávající: VH ZOLLO s.r.o., Ke Kukačce 800/14, Lobzy (Plzeň 4), 312 00 Plzeň, IČO: 08378240 Email: info@zotu.cz, telefonní číslo: +420


Reklamační řád a postup pro uplatnění reklamace

Mrzí nás, že u Vás došlo k problémům s objednaným zbožím.

Abychom mohli reklamaci co nejrychleji vyřídit, postupujte prosím podle následujících kroků:

Vaši reklamaci prosím zasílejte emailem na info@zotu.cz s následujícími body:

1) Kontaktní osoba (dále „reklamující“ nebo kupující“)
2) Reklamované zboží
3) Číslo objednávky
4) Podrobný popis vady spolu s fotodokumentací týkající se předmětu reklamace

Při uplatňování záručního odstranění vady zboží nebo dodání nového zboží jako náhrady za zboží vadné je nedílnou součástí tohoto reklamačního protokolu číslo Vaší objednávky spolu s přesnými a pravdivými identifikačními údaji reklamujícího a dále fotodokumentace týkající se předmětu reklamace. Nelze reklamovat zboží, které bylo jakkoliv pozměněno, upraveno či s ním bylo zacházeno jinak, než jakým způsobem bylo sjednáno ve smlouvě.
Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch reklamujícího v co nejkratším termínu, nejpozději však do 30 dnů od přijetí oznámení o vadě zboží – Reklamačního protokolu.

Pokud reklamující předá k reklamaci nekompletní informace ohledně zjištěné vady zboží, vyhrazuje si prodávající právo tuto dobu prodloužit.

Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací.